måndag 12 december 2016

Leksaker från Gekås!




                                                              Hej,svejs!

Ledig måndag. Skönt. Vaknade vid halv åtta av att någon drog med nånting mot ledstången ute i trapphuset. Det ekade i hela huset. 😐 Tur det inte var tidigare på morgonen!

Efter frukost fick jag det stora nöjet att agera privatchaufför åt sonen som tappat sin plånbok på bussen i lördags. Som tur var fanns den på bussens hittegodsavdelning! Puh! Vi åkte också till en musikaffär där han skulle köpa nån grunka till kvällens lussespelning i Kristinehamn!

Det är stort!! Sonen spelar alltså i på samma ställe som Elecric Eel Shock från Japan!! Har ingen aning om vilka de är, måste jag erkänna men de är säkert jättebra! 😊

Skulle ju visa fynd från Ullared men jag har inte hunnit fota nånting alls. Ni får hålla tillgodo med några lånade bilder från nätet med lite jämförelsepriser!


LEGO korvkiosk billigaste nätpris 289:- Gekås pris 179:-


LEGO Cupcakekafé billigaste nätpris 359:- Gekås pris 179:-


Playmobil lekplats billigaste nätpris 319:- Gekås pris 249:-


Doc McStuffins läkarväska billigaste nätpris 449:- Gekås pris 249:-

Det skiljer alltså en hel del på priserna. Vi köpte även massor med pysselböcker vilka kostade från 6:95:- (!!!). pärlplattor och pärlor, m.m. 

Får se om jag hinner fota lite kläder i morgon förmiddag när Isabelle är på dagis. De börjar redan halv åtta i morgon med lussefirande, men jag börjar inte förrän elva så jag räknar med att hon är kvar där då?

Hon ska vara tomteflicka har hon bestämt så vi har hängt fram tomteklänning, luva och så ska hon ha en vit lykta med ett batteridrivet blockljus i. 

Nu ska vi äta kvällsmat. Har svängt ihop en Tacopaj! Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar