lördag 31 december 2016

Tur som en tokig?




                                                        God morgon Nyårsafton!

Har jobbat tre dagar nu och ska jobba idag med. Sen firar vi Nyår! Känner mig dock förkyld och mannen är helt däckad. Svårt dock att veta vem som är mest sjuk. Det är ju ingen tävling men jag får för mig att vissa gnäller mer än andra?

Måste bara dela av mig av mitt fynd som jag gjorde idag! Kan inte tro att man kan ha sån tur?? Nu är det ju mycket REA runt om kring och jag brukar kolla in mina favoritsidor på nätet då och försöka göra några fynd. Pomp de lux är en sida som jag gillar för de har lite annorlunda kläder som jag tycker är gulliga. Speciellt festkläderna som brukar vara en dröm av tyll och paljetter.

Nu var jag dock ute efter vinterkläder till nästa höst men det var förstås slut. Jag menar helt renrakat. Vet inte varför jag gick in igen och kollade men då helt plötsligt fanns både byxor och jacka i hennes storlek och färg!!??

Kan ju ha varit en retur som kommit tillbaka, kanske? Visst är det en chansning att handla vinterkläder inför nästa höst, men jag tar den chansningen. Tror inte att hon kommer att dra iväg så mycket i längd att de inte passar.


Bilderna är lånade från http://www.pompdelux.com/

Så nöjd med detta köp!

Har faktiskt fyndat lite mer inför nästa höst men det kan jag visa en annan dag. Ska göra mig i ordning och åka till jobbet nu.

Gott Nytt År!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar