söndag 18 december 2016

Rabatt på Exuviance.




                                                                 God kväll!

Söndag och fjärde advent! Igår klädde vi granen och idag har vi bakat en sats lussekatter till. 😊

Vi tillhör de där typerna som har plastgran eftersom vi är så lata att vi inte orkar ha en riktig. Vi (jag) har haft riktig gran TVÅ jular i hela mitt vuxna liv. Första julen när jag flyttat hemifrån. Då dammsög jag upp barr ända till maj minns jag. Sist(a) gången vi hade riktig gran var när vi flyttade hit för fem år sen. Tror den förra plastgranen hade gett upp då så då skulle vi ha en riktig. Det luktar ju sååå gott och är ju sååå mycket finare, men vi fick tag på en som var runt 150 cm. hög och vi har ju en takhöjd på 2.95 m. så det blev ju sådär. Sen måste man ju pyssla om den och det ska sågas till och grejas och sen ska den kastas nånstans efter jul också.

Nä, det var för jobbigt. Vi köpte en jättefin plastgran på ICA Maxi året därpå. Hyfsat dyr, men så värt det!

Tycker ändå att det är mysigt att gå upp och tända julgransljusen på morgonen. Förra året köpte vi batteridrivna ljus på Rusta så man slipper alla sladdar. Tänkte komplettera med en förpackning till eftersom det bara är 10 stycken i en förpackning och det är lite lite.

Idag hade Skincity ett bra erbjudande på Exuviance, min favoritserie när det gäller hudvård. Hela 25% rabatt! Kanon! Jag har gått och väntat på att det skulle komma eftersom jag hade slut på både dag och nattkräm så jag slog till på en gång. Erbjudandet gäller dessutom endast idag.



I morgon börjar jag klockan sex, så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll. Och sen jobbar jag bara tre dagar nästa vecka!Wihoo! Jag har tagit ut föräldradagar fredag och lördag. Torsdag är min lediga dag och söndag är det stängt!

Ha en fortsatt mysig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar