måndag 31 oktober 2016

Vabbmåndag.





                                                                   Hej, svejs!

Här har vi gått på sparlåga idag. Vaknade av att Isabelle hostade och snorade och sa att hon inte mådde bra så efter att hon lovat att hon inte lurades (lång historia) så fick jag ringa till jobbet och säga att jag skulle vara hemma. Men såå sjuk var hon nog inte ändå, (som tur var). Visst har hon snorat lite men hon har inte varit sängliggande direkt.

Vi passade faktiskt på att åka bort till ICA och hämta ett paket med premier från Veckorevyn som kommit. Det var hårprodukter från Lernberger Stafsing som jag tipsade om här.


Torrschampo, leave in cream och mousse.

Snygga flaskor också!

Har ni kallt inomhus? Vi har så sjukt kallt hos oss. Eller så är det nåt fel på mig. Isabelle säger att hon inte fryser men jag går med tofflor och fleecetröja och skulle behöva vantar och näsvärmare också. Näsan är iskall och jag tycker den skiftar i blålila?

Jag har alltid varit kall om fingrar och näsa så det är inget nytt, men det är inte kul precis. Är det något jag skulle vilja ha så är det en öppen spis. Då skulle jag sova framför den!!

I morgon är vi lediga och det är skogen som gäller för lillfisen. Tänker dock hålla henne hemma eftersom hon dels är liiite förkyld och så ska det bli busväder. Bättre att vara hemma och mysa med mamma!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar