fredag 21 oktober 2016

Sköna fleecefynd!




                                                              God fredagskväll!

Här har vi varit lediga och bara tagit det lugnt hela dagen. Vi sov ända till klockan var halv nio. Först vaknade vi vid sju men somnade om, som tur var. Man blir ju såå besviken när man är ledig och inte får sova ut!! :) Efter frukosten tog vi ett bad och bubblade lite. Jag har haft så ont i rygg och axlar de senaste dagarna så jag tänkte att det kunde vara skönt.

Igår fick jag ett mejl från Lager 157, prenumererar på deras nyhetsbrev, och då stod det att de hade fleecetröjor och byxor för 30:-/del! Sjukt billigt och perfekt att ha under overallen nu när det börjar bli kallt.

Så vi åkte dit och kollade om det fanns nånting kvar, för när det är såna bra erbjudanden kan det ju ta slut på en gång, men det fanns kvar. Vi köpte två svarta tröjor och två hallonröda byxor. Det fanns tyvärr inte storlekar så att hon kunde få matchande set, men jag tyckte verkligen att det var ett helt OK alternativ.



Bilderna är lånade från Lager 157

Efter det lilla besöket åt vi lunch på McDonalds. En Jureskog Miami blev det för mig och Chicken "nuggels" för Isabelle. Min hamburgare var helt OK, men ingen favorit. 

Resten av eftermiddagen har vi bara degat i soffan. Det har ju faktiskt varit ett uselt väder idag och det verkar inte bli bättre i helgen. I morgon ska Isabelle till en kompis på förmiddagen och på söndag tänkte vi gå på bio. Sköna inneaktiviteter. 

Till middag blev det Macaroni and cheese med rostbiff. Jättegott! Och enkelt recept. Kommer nog att göra det igen och kanske klippa ner bacon i?


Ha det fint!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar