söndag 23 oktober 2016

Höstmys och biobesök!




                                                                       Hej!

Skönt söndagslunk här. Igår var Isabelle hos en kompis på förmiddagen så jag fick en stund för mig själv. Jag passade på att laga lite grejer som jag haft liggande. Sytt fast knappar som lossnat och sytt fast nya band på mina Odd Molly klänningar. ALLA band runt urringningen har gått sönder samtidigt så jag var och köpte nya band för ett tag sen. Det är inget fel på klänningarna i övrigt så det var bara och fixa.

Skönt när sånt äntligen blir gjort. Jag är sjukt dålig på att ta mig för med vissa saker. Det kan ta månader innan jag får tummen ur.





Idag har vi varit på Bio, jag och lillfisen. Husdjurens hemliga liv, blev det. Den var kul tyckte vi även om det var mycket action och våld i den. Ingen Bambi direkt, men så är ju inte filmerna nu för tiden. Isabelle tyckte att den var läskig ibland och ville sitta i knät så visst var det lite otäckt då och då.


I morgon börjar en lång arbetsvecka med sex arbetsdagar! Yey!

Ha en fortsatt skön kväll!



                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar