tisdag 18 oktober 2016

Ett bra erbjudande!




                                                               God morgon!

Har precis sprungit iväg med Isabelle till dagis. De går ju till skogen på tisdagarna. Idag hade de med sig korvbröd och ved bla. så barnen fick gissa vad de skulle göra i skogen! Mysigt! Och det var inte alls så kallt som jag hade förväntat mig. Rätt skönt faktiskt.

Jag ska snart åka till jobbet, ska bara röja undan lite här så det inte ser ut som ett bombnedslag när mamma och pappa kommer i kväll.

Igår kom äntligen första numret av Veckorevyn så då kommer nog mina premier från Lernberger Stafsing snart. Ett bra prenumerationserbjudande som jag nappade på och som du kan läsa om här.

Nu har jag ett nytt tips! Fyra nummer av Amelia, mineralpuder + borste, body butter från Body Shop samt en biobiljett för endast 129:- Det är en bra deal! Det går fortfarande att beställa det här.



Nej, nu måste jag fixa lite här så det ser anständigt ut.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar