fredag 7 oktober 2016

Fredagsmys!





                                                                      Hello!

Äntligen, äntligen FREDAG!!! Som jag har längtat!! Två tidiga mornar på raken som gör att man i stort sett är medvetslös när man kommer hem från jobbet. Inte kul.

Nu har jag och Isan legat/suttit i soffan och moffat i oss chips och choklad så nu har vi fått lite ny energi. I helgen kommer vi nog bara vara hemma och greja. Har inget inbokat men massor av tvätt. Ett paket ska hämtas ut och så måste vi handla lite mat.

Vet inte vad det är för paket men misstänker att det är från Indiska. Jag väntar på ett paket med premier från Veckorevyn men har varken fått det eller tidning än?? Det har gått en månad sen jag skickade efter det så det borde komma nu?

Idag startar Ellos sin Midsale med upp till 50% på massor av utvalda artiklar. Kommer nog att kolla in den rean, det brukar finnas mycket snyggt och prisvärt. Är sugen på ny matta både till vårt sovrum och till sonens. Han fick ju lite nytt för inte så länge sen, men jag köpte en svart ryamatta som inte går att dammsuga och är tunn och sladdrig. Dåligt köp. Den var dock inte från Ellos! :)

Kanske han skulle gilla ett koskinn? Detta är konstgjort i akryl så ingen ko har behövt sätta livet till!

Det skulle passa in i hans rum som går i svart och vitt. Det är dock inte på rea men man får ofta bra rabatter på Ellos.

Ska kolla med honom om det är nåt han kan tänka sig? Kanske kan bli en julklapp?

Nu ska jag försöka få lillfisen i säng. Hon står och slår in paket för fulla muggar. Vet inte vem de är till? Just nu slår hon in surfplattan. :)

Ha en skön fredagkväll!


                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar