söndag 16 oktober 2016

Prinsesstubbe.




                                                                       Hello!

Idag är jag mycket piggare och gladare!! Har sovit mindre och med mer avbrott, men det kanske var det som var grejen? Jag kanske sover för länge ibland??

Har haft bästa arbetspasset också. Tre timmar!! Hur skönt är inte det? Och tjänar dubbelt så mycket mot en vardag. Stort gilla på det!

Mor och far var här och passade lillfisen. De hade tagit en promenad till den nya parken som blev klar här i somras. Det ska vara lekpark, parkour, utegym och pulkabacke på vintern. Jag har inte varit där än så jag vet inte alls hur det är. Isan tyckte det var bra. Det fanns en studsmatta där sa hon. :)

På hemvägen köpte jag med lite gofika, en prinsesstubbe från ICA Maxi. Riktigt mumsigt!



I morgon är vi lediga. Ska hämta sonen efter skolan och åka till C för klippning. Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar