lördag 29 oktober 2016

Quiltade stövlar från Johnny Bulls.




                                                               God morgon!

Hann inte titta in igår. Det var en körig dag, minst sagt. När jag hade lämnat Isabelle på dagis strax före elva så gick jag hem och plockade lite och dammsög i hallen och badrummen. Det var det jag hann innan jag var tvungen att åka till jobbet.

På jobbet var det massor med folk. Jag satt i kassan från att jag kom klockan tolv till klockan fem, med en timmes rast. Puh! Efter fem var jag andra kassa men fick sätta mig då och då med. Men det är bara bra! Vi behöver det, och jag tycker det är kul när det är mycket att göra.

Det som är lite trist är att reklambladet kommer på torsdagen och då är vi tjejer som ska jobba fre-sö. lediga så vi byter inte skyltarna och man vet inte riktigt var annonsvarorna står eller om de ens har kommit. Och så börjar man klockan tolv och ska då byta av i kassan direkt utan någon som helst information, och två långa kassaköer. Och de som ska på rast vill bara därifrån illa kvickt.

Får se om det blir lika mycket nu i helgen? Hoppas, då går det fort!

Skulle ju visa stövlarna som jag impulsköpte i onsdags. Det var Campadre som hade bra priser på Johnny Bulls stövlar och jag har varit sugen på ett par nya. Jag köpte ett par förra året i svart skinn med gulddragkedja som jag har varit väldigt nöjd med, men så har jag varit sugen på ett par "nättare" och gärna quiltade som jag tycker är så fint. Och där var de! För endast 1399:-



De finns kvar att beställa om man vill och det gör man här. Det finns massor av andra stövlar och kängor också till bra priser i fall dessa inte faller i smaken. Inlägget är inte sponsrat. :)

Nu är det dags att gå och fixa sig i ordning. Lillfisen sover fortfarande!! Vi, ja bägge två, somnade strax före tio igår kväll så hon sover verkligen ut. Jag låg vaken nån timme efter en läskig mardröm om en Pytonorm som bet mig i armen. :( Får se om jag blir trött idag. Vi pratade om att äta Pytonorm på julbordet igår så det var nog det som nästlade sig in i mina drömmar. :(

                                                          Ha en skön dag i höstsolen!



                               







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar