tisdag 30 december 2014

Rosa julgranskulor!



                                                           God kväll!

Ledig idag. Skönt. Gårdagen var minst sagt rörig på jobbet. Det verkar vara väldigt många som är ledig i klämdagarna?

Idag åkte jag och Isan ut till Marieberg för att köpa en almanacka till mig. Vi gick till Clas Ohlson och där hittade jag en liten rosa fickalmanacka för 39:-

Vi köpte även fyra stycken rosa julgranskulor som var nedsatta till halva priset! 14:50. Me like!

                                                    

                                                     

                                                       Får hänga i Isans rum nästa jul!

Vi var även i en sväng på Lagerhaus men där får man ju gå som ett nervknippe när man har Isan med. Det ska petas och skakas på varenda grej! Jag köpte två smörknivar och en body lotion och när jag stod i kön och skulle betala så gick hon helt enkelt ut! Gaaah! Jag bad tjejen bakom mig i kön att hålla mina grejer och så sprang jag efter. Tur att vi var inne i en galleria. Det är inget nöje att åka och handla med henne precis.

Nu har jag svängt ihop en bacon och broccolipaj som vi ska äta till kvällis. Sen blir det bad och tidigt i säng med Jägarna 2 på TV:n. I morgon Nyårsafton. Jobbar förstås. ;)


                                                     Jägarna 2 (2011) Poster
                                                   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar