onsdag 3 december 2014

Julklappsinslagning!




                                                                          Heeej!

Är fortfarande sjuk. Och vi kom aldrig iväg till Blomsterlandet heller. Det går liksom inte. Så fort jag anstränger mig det minsta så blir jag helt svag. Och så denna sjukliga trötthet på det. I morgon är det sista dagen utan läkarintyg så är jag inte bra på fredag så lär jag ta mig till vårdcentralen.

Idag har jag i alla fall slagit in lite fler julklappar, främst till Isan. Hon får lite nya toppar, ett påslakanset, allt från H&M, och en sparkcykel. Lite tokig säsong att få en sparkcykel på, men å andra sidan kommer hon ju att kunna använda den hela våren. Och eftersom hon fyller år i juni så är det bättre att hon får den nu. Dessutom kanske det är barmark i januari, vem vet?

                   

Har även slagit fler småpaket till julkalendern som blev en succé. Dock har hon lite svårt att förstå VEM paketen är till och NÄR man får öppna dem. Tihi.



Nä, nu får jag väl ta och fortsätta vila lite och hoppas att jag snart är bättre! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar