lördag 20 december 2014

Och lock i örat...



                                                                          Hej!

Har ni någon julkänsla? Hos mig har den inte infunnit sig än, tyvärr. Isan och jag är fortfarande sjuka. Mest jag tror jag faktiskt. Vi var och handlade på Coop på förmiddagen och jag trodde nästan jag skulle svimma. Dels fruktansvärt varmt och så är man dålig på det. Skulle köpa nässpray, Nasonex, som vårdcentralen tipsade om. Har nämligen fått lock för vänstra örat och det skulle kunna hjälpa mot det. Kommer hem med NASOFERM!!! Vad trött jag blir. Man ska inte handla när man är sjuk.

Måste nog åka iväg igen sen på eftermiddagen. Måste hämta ut paketet på MQ innan de skickar tillbaka det igen. Gör det ikväll. Hoppas det inte är så mycket folk ute då. :(

På Coop kom tomtemor och delade ut julklappar till barnen! Ett godishus från Cloetta fullt med godis! Mycket populärt! Trevlig gest!

                                              
Lättlagad mat till lunch idag. Strimlat nötkött som får puttra i creme fraiche med Karl Johanssvamp/timjansmak. Pommes till. Och kanske en sallad om jag orkar, hehe.


                                         
Sen blir det bara till att slappa i eftermiddagen resten av eftermiddagen. Vill bli frisk!!

Nu ska jag inte gnälla mer. Hej, svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar