söndag 21 december 2014

God Morgon Fjärde Advent!



                                              Nu närmar sig julen med stormsteg!

Känner mig aningen stressad eftersom det är mycket kvar att göra. Känner mig även något lite bättre än igår så jag har en liten förhoppning om att kunna jobba i morgon?

Isan vaknade klockan sju och började styra, ställa och domdera men som tur var kom hennes far och tog över, så jag kunde somna om. Välbehövligt. Nu känner jag mig nästan som människa igen.

Vi åkte aldrig till Marieberg igår så det "roliga" har vi kvar... Även att klä granen och göra julskinkan står på dagens schema.

Jag har köpt färdigkokt julskinka i år. Vi har inte haft julskinka på några år, eftersom ingen av oss är överförtjust i det, men eftersom vi firar julafton hos oss så vill vi bjuda på det. Jag tyckte dock att skinkan inte var riktigt färdig sist jag köpte en, men det var bara att ställa in den i ugnen en stund så blev det bra!

Har några paket som inte är inslagna heller. Måste fixa det. Och så lite mer pynt förstås. Vi hörs!


                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar