tisdag 9 december 2014

Sneak peek



                                                                    God kväll!

Sista dagen jag är sjukskriven och nu kan jag säga att jag känner mig frisk! Yey! I natt har vi visserligen sovit sådär, samt att jag skjutsade sonen till skolan redan halv sex i morse eftersom de skulle till Stockholm med klassen. Desto skönare att krypa ner i sängen sen när jag kom hem. Och somnade om gjorde jag till och med!

När vi sen vaknade fick vi lite bråttom eftersom jag hade bokat massage på Nygatans SPA klockan 9:00. Snabbt iväg till mormor och morfar med Isan och upp på stan och hitta parkering, vilket inte var några problem den tiden. Det var duktiga Annelie som masserade mig i hela 1½ timme och det var jätteskönt. Dock pratade jag för mycket och kopplade av för lite, men prata är också trevligt när man har många gemensamma saker.

Efter att jag hade hämtat Isan åkte vi och hämtade med oss mat från Sibylla, en kycklingburgare till mig och en Fun Box till lillfisen.

Sen har vi bara tagit det lugnt här på eftermiddagen, tvättat lite och så. Jag och mannen städade ordentligt igår, så nu ser det hyfsat ut några dagar.

Tyvärr verkar det inte bättre än att lillfisen gått och blivit dunderförkyld nu! Hon är helt rödblommig och snorar i ett. Tur att vi är lediga i morgon med så hon hinner krya på sig.

Idag har jag gjort lite nätshopping igen, julklappar till barnen. Sonen önskar sig nya T-shirts och har själv suttit och prickat av på MQ:s hemsida så nu har jag klickat hem några grejer som föll honom i smaken.




Till Isabelle har jag handlat på Pomp de lux som just nu har 20% på utvalda artiklar. Köpte två sköna set med tröja och leggings. Ett i rosa och ett i aubergine.





Dessutom får man även en liten väska/bag med på köpet!

Det känns som det blir mycket kläder till barnen i år, men de behöver det som de växer. Sonen får även ett par pyjamasbyxor och ett par mjukisbrallor från H&M, samt det jag köpte i Ullared.



Självklart får de andra saker också, kläder skulle de ju ändå ha fått förstås, men nu blir det ju lite fler paket under granen. 

Isan får till exempel två stooora flaskor bubbelbad med Tom & Jerry som hon kan leka med när hon badar. 1 liter för 14:90 på Willys! Fynd!!


Nu kan hon hälla och blanda så mycket hon vill!

Nej, nu börjar jag undra var sonen håller hus? Deras buss borde vara tillbaka nu? Ska ringa honom. Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar