torsdag 4 december 2014

Fönstershopping på nätet!



                                                          Fortfarande sjuk...

Pratade med vårdcentralen idag och där sa de att en läkare skulle ringa upp mig i morgon bitti så får vi se om jag behöver åka dit eller om de skriver ut ett sjukintyg ändå. Ja, inte vet jag. Jag har fortfarande ont i kroppen och i huvudet. Halsen är bättre, men jag har fortfarande hosta. Segdraget det här. Jag åkte i alla fall till Coop och handlade lite mat för dagen. Kändes som jag gick i dvala. Glömde ta kundvagn så jag fick ta en sån där korg man drar.

Köpte tonfisk och ris till kvällen och grillad kyckling till lunch. Tonfisken ska jag göra världens enklaste tonfiskgratäng på, men den är jättegod! Har inget recept utan höftar bara.

2 burkar tonfisk
Ris till ca. 4 personer
Currysås, går bra med sån påse
Skivade bananer
Riven ost

Man börjar med att koka riset, sen lägger man det i en gratängform och fördelar tonfisken över. Sen på med skivade bananer och currysåsen. Blanda gärna lite försiktigt så såsen fördelar sig jämnt. Och till sist riven ost över och så in i ugnen på ca. 200-220 grader beroende på ugn. Servera med sallad till!

Idag har jag suttit och fönstershoppat på nätet. Än så länge har jag inte klickat hem något men det lutar åt att jag köper något från Clinique som bjuder på generösa julgåvor när man handlar hos dem. Det står dock inte exakt vad man får, utan det blir en överraskning!

Det här funderar jag på att unna mig:

Uplifting Skin Care Set 


                                      Uplifting Skin Care Set - Värde: kr. 1230,-
Kostar 745:- men värdet är hela 1230:-! Och då får man dessutom en gåva på det! Gillar!

På Body shops hemsida står det att man får en gåva när man handlar för 500:-. Där står det inte heller vad man får, inte vad jag kan se i alla fall, så det hoppar jag över. Sista dagen idag för övrigt.

Förra året fick man ett bodybutter med chokladdoft när man handlade! Synd att de inte skrivit ut vad man får för då kanske jag hade beställt nåt? Gillar Body shops produkter skarpt!

                           Klicka för större bild
Jag har även varit inne på Zalando och kollat på handväskor, men inte heller där kunde jag bestämma mig för något. Såg några fina från GUESS, men tycker det är svårt när man inte ser hur stora de är i verkligheten.

Sist vi var i USA köpte jag både handväska och plånbok från GUESS och plånboken har jag varit jättenöjd med och använder den dagligen. Handväskan däremot är lite för liten tyvärr, så den har bara blivit hängande. Funderar på att lägga ut den på Tradera till våren?

Slutligen har jag varit inne på H&M:s sida med hemartiklar. Måste köpa fler kuddar till Isans HÅRDA sänggavel!! Visste att den skulle blir hård att luta ryggen mot, så det kom inte som någon överraskning. Har lagt flera olika mysiga kuddar i min shoppingbag, men inte orkat hämta betalkortet, hehe. De ligger ju kvar där några dagar till.

Nu ska jag tända lite ljus här i vår mörka lägenhet och vänta på att Isan kommer hem. Sen blir det full rulle ett tag. Håll tummarna för mig att jag känner mig lite friskare i morgon!! Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar