onsdag 17 december 2014

Denna förkylning...



...som inte vill ge med sig. Ringde chefen idag och sa att vi inte kommer i morgon heller. Lagom kul.

Kanske, kanske jag känner en liiiten förbättring? Eller nej, jag vet inte. Det kommer och går. I morgon måste jag rycka upp mig och ta mig ut eftersom jag ska på ett möte på sonens skola. Ska passa på att hämta några paket också när jag ändå är ute och far.

Ett paket är från H&M (jag måste vara en av deras flitigaste kunder), och det andra vet jag inte vad det är, men jag misstänker att det är från Clinique. Beställde ju en julklapp till mig själv därifrån. :)

Från H&M har jag skickat efter en ny vinterjacka till Isan, grå med små stjärnor. Prissänkt med 40%!


En liten dagiströja! Visst är den söt???

Och en farfarströja till sonen. Isan får ge den i julklapp till brorsan. 49:- Kap!

Och så skulle jag behöva åka till Ica Maxi eftersom jag fick betala för ett extra par strumpbyxor när jag handlade där sist. Grrr...

Men det sistnämnda skjuter jag nog upp till på fredag och hoppas att jag känner mig bättre då.

Nu: Julbak med dessertjuryn. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar