fredag 1 mars 2013

Hemma igen!

Hej!

Nu är vi hemma igen!! Ojojoj, vad jobbigt det är att resa så där långt som det är till Florida. Och vilken jetlag!! Herregud alltså. Vi var hemma halv sex och då åkte vi direkt till Mc Donalds och köpte med oss mat. Kvart i sju låg alla och sov, utom sonen! Vid 22-tiden vaknade vi igen och var hungriga. Åt lite och somnade om. Vaknade på torsdagen strax efter 12, vid lunch alltså och i natt somnade jag klockan 4:00.

Just nu ligger Isan och sover middag, men jag bör nog väcka henne om hon ska kunna sova ikväll. Jag är nämligen jättetrött och hoppas på en tidig kväll.

Allt fungerade bra på hemresan även om det blev i stressigaste laget i Frankfurt. Planet var lite försenat och vi blev hämtade vid gaten med buss och skjutsad till den andra gaten så vi hann i tid. Vi pratade med några andra svenskar på Arlanda och de hade sprungit som galningar genom flygplatsen. De hade missat skylten i Frankfurt.

När vi hämtat ut vårt bagage på Arlanda så upptäckte jag att ett hjul fattades på min nya resväska! Bah!!! Men det tänker jag ägna ett annat inlägg åt. Är arg!

Jag ska fota alla kläder som jag har köpt och lägga upp, men det kan ta några dagar innan jag tar tag i det. Har massor att tvätta och komma i kapp med innan dess. Dessutom har det strulat med dagisplats så nu vet jag inte hur det blir med det. Suck.

Vi hörs snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar