onsdag 20 mars 2013

Veckans roligaste!!!

Godmorgon!

Jaha, nu är man inne i vardagslunken igen. Det känns jättekonstigt att jag inte får vara hemma med Isan nåt mer...buhu. Sjukt system egentligen. Jag lämnar mitt barn till några andra tanter som ska ta hand om mitt barn medan jag jobbar?? De får lön för det och jag får lön på mitt jobb. Lite knepigt tycker jag att det är. Jag skulle gärna vilja vara hemma ett tag till, men det går ju inte rent ekonomiskt. Dessutom tycker ju Isan att det är jättekul på dagis!

Veckans roligaste är ju helt klart Tommy Nilsson, eller Black som han skulle byta namn till.



Herregud, jag fick en chock eftersom jag trodde att han var seriös! Men det var han inte som tur var! Det var bara en rolig reklamkupp!

Andra veckans roligaste är ICA:s reklamfilm med Claire Wickholm. Här hittar ni den!



Hur går en sån casting till? Ringer de Claire och frågar om hon kan spela sig själv för att hon ser ut som en häxa?

Nu ska Isan kolla på Imse vimse spindel!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar