söndag 10 mars 2013

Besviken.

Usch, vilken spännande final det blev på Melodifestivalen igår. Och vad tråkigt att inte Yohio vann!!! Det kan ju inte kännas så kul heller för Robin att veta att svenska folket hellre ville se två andra artister som vinnare. Jag röstade tre gånger på Yohio, men det var jättesvårt att komma fram. Det tutade upptaget hela tiden, typ.

Robins låt är inget vidare tycker jag. Bara en massa ylande. Gillar inte.

Yohios och Antons låtar är riktigt bra tycker jag, och Antons nummer var ju superbra! Dåliga röstningsregler tycker jag. Jag kan inte förstå varför Europa ska sitta och rösta på våra bidrag?? Det är väl svenskarna som ska rösta fram ett bidrag. Sjukt.

Här kan du höra Yohios låt som jag gick och nynnade på hela dagen igår!



Idag ska vi på födelsedagskalas till barnens kusin V som fyller tonåring! Han har önskat sig T-shirts från Abercrombie & Fitch som vi passade på att handla när vi var i USA. Hoppas det passar eftersom de inte går att byta. :)




Isan står här och pockar på uppmärksamhet så jag måste kila! Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar