måndag 30 november 2015

Trött, tröttare, tröttast.




                                                                  Heeej!

Jag har inte hunnit varit inne på bloggen en enda gång sen senast. Vi hade ju Black Friday på jobbet i fredags och det var HELT GALET!!! Från klockan nitton fick man köpa chipspåsar för 10:- och från klockan tjugo var det vattenkokare för 10:- Vi hade tre kassor öppna och köerna ville aldrig ta slut. När chefen skulle ta fram pallen med vattenkokare från lagret höll han på att bli nedtrampad för att alla kunder trängde sig in och skulle ha en.

Kvart i tio på kvällen stämplade vi ut, och då var vi hyfsat uppspelta. Somnade dock utan problem. På lördagskvällen somnade jag också utan problem. Tjugo över åtta på kvällen somnade jag med linser och smink kvar. Fräscht. Men jag var helt slut, det var såå mycket folk hela helgen.

Har ni fyndat nåt på Black Friday eller Cyber Monday? Jag går och grunnar på om jag ska köpa nya grytunderlägg på Indiska? Har sett några fina i mässing där.

                                           

Med koden 1125 får man 25% rabatt på hela köpet. Är man dessutom klubbmedlem så bjuder de på frakten! Erbjudandet gäller fram till midnatt så än finns det tid att fundera.

I morgon är jag äntligen ledig. Så skönt. Nu ska jag slappa i soffan. Tjingeling!






                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar