söndag 15 november 2015

Mina parfymer och 15% rabatt på Nordic feel!



                                                                  Hej!

Idag är jag hemma från jobbet och är sjuk. Förkyld. Tråkigt att missa en söndag, men måste man så måste man. Det går ju liksom inte att sitta i kassan och snora och harkla. Inte trevligt.

Isan leker och grejar förnöjt på sitt rum just nu och så har vi pysslat lite. Målat toarullar, hehe. Man tager vad man haver. Vi har kollat på Bamse och Tjuvstaden på DVD också. Mysigt.

Tänkte köpa på mig lite pyssel att ha hemma när det blir såna här trista stunder. Lite självhäftande ögon och såna grejer att göra roliga gubbar av. Det ska ju finnas en Pandurooutlet utanför Gekås men jag har aldrig hunnit gå in där nån gång. Får se om vi hinner med det nu? Annars finns det kanske lite på själva Gekås?

TGR har ju också en del pyssel till bra priser. Köpte ju billiga paljetter där sist. Men nu ska jag inte till Marieberg på länge vad jag vet?

Jag har rensat lite i några garderober faktiskt. Hittat urgamla kläder som jag aldrig mer kommer använda. Varför har jag sparat dem?? Jag är för dålig på att kasta grejer. Och för bra på att köpa. :)

Apropå att köpa så har Nordic feel kampanj på alla parfymset just nu! Jag köpte parfym till mannen där både förra året och förrförra året. Det skiljer mycket i pris mot butik! Just nu får man ytterligare 15% rabatt på ord. pris. Kanske något att köpa i julklapp?

Jag har ganska fullt med parfymer just nu, men kan man nånsin ha för många? Här är de parfymer som jag har just nu:


Jag gillar söta fruktiga dofter!

Längst bak från vänster, body mist från Benetton, 
sen är det tre dofter från Escada och längst fram till höger 
en underbar doft från Body shop. Pink grapefruit tror 
jag den heter. 
Intressant att alla dofterna går i samma färgskala??!!



Det svarta fåret i samlingen. Passar inte ihop 
med de andra på fatet men doftar gudomligt!
Det räcker med EN droppe av denna för den
har rejäl tyngd!
Födelsedagspresent från mannen. <3

Nu ska vi äta mellis! Har grunnat länge på vad jag ska göra med överbliven vaniljsås?
Det blir blåbär varvat med vaniljsås och krossade digestivekex! Vad tror ni om det??



                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar