tisdag 24 november 2015

Julpapper med Hello Kitty och Elsa klänning.



                                                             God dag, god dag.

Jag vet att jag börjar bli tjatig, men jag är hemma idag med. Jag är inte riktigt frisk än och har ingen anledning att åka till jobbet med risk för att vara sjuk ännu längre känner jag. Varför brottas jag då med dåligt samvete???

Idag kom ett paket på posten som jag beställde igår! Snacka om rekordsnabb utdelning! Det är en julklapp till Isan som hon hett önskar sig! En Frost klänning, eller Elsa klänning om man ska vara noggrann. Hon kommer att älska den!



                          

                                                           Bild lånad från Kids land.

Slog in klänningen i paket bums medan lillfisen fortfarande är på dagis. Hade ett gulligt julpapper med Hello Kitty som jag köpte på Gekås förra året.





Just ja, glömde ju berätta att mannen har kommit hem! 
Han ringde igår kväll och sa att han skulle åka så han körde hela natten och var här vid åtta-tiden i morse. Isan blev jätteglad. Och jag med förstås! :o)

Må så gott!


                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar