fredag 20 november 2015

Hej, mitt vinterland!



                                                          God fredagskväll!

Jaha, då kom då snön till mitt och många andras förtret. Och till många andras stora glädje!! Isan tjöt av lycka när jag visade henne snöfallet igår morse. Vinteroverallen plockade vi dock fram redan i tisdags när de skulle till skogen med dagis. Vinterskor och stövlar har vi också letat reda på. Jag köpte nya förra året, tror jag det var, men jag känner mig inte nöjd med dem. De läckte dessutom in vatten igår när jag hämtade Isan i snöslasket. Nu har jag provat att impregnera dem så får vi se om det går att slita på dem ett tag till?

Sonen behöver också nya skor och det akut! Får se om vi kan nätshoppa nåt i helgen? Det är ju det smidigaste. Jag orkar liksom inte dra iväg till Marieberg med barnen på en lördag. Jag känner mig dessutom inte helt bra än. Jag har fortfarande ont i halsen och har sån här vidrig rethosta. Nä, vi håller oss nog hemma tror jag.

                                

Jag har faktiskt nätshoppat lite nu när jag varit hemma. Bara saker jag behöver!! Jag har rensat lite nu när jag varit sjuk och jag vill absolut inte ha hem fler onödiga grejer som ska ligga och skräpa. Men nu var det så här att Jotex skickade ut ett så bra erbjudande så då slog jag till. 30% på HELA köpet samt fri frakt!! Det kan man inte missa! Vill ni också handla billigt så kan ni använda koden 152992.
Jotex har huuur mycket fin som helst att välja på, tycker jag. Jag köpte dock "bara" nya stolsdynor till stolarna i köket. Har kollat på dem länge men varit för snål. :o)

                                        
                                        De finns i massor med färger om man vill variera sig.

Sen har jag faktiskt köpt en liten "julklapp" till mig själv från CLINIQUE. Min dagcreme sjunger på sista versen och jag tycker att CLINIQUE har bra produkter om än lite dyra. Nu köpte jag en julkartong med en creme och då fick man med ett serum och en ögoncreme i miniförpackning.

Superdefense dagcreme och Smart serum och ögonbehandling. Sen fyndade jag ett miniset med produkter för förstorade porer! :) Bl a. var det med en tub med deras peelingcreme. Den är superbra med alldeles lagom riv.

Sen får man ju alltid lite trevliga gåvor när man handlar i webbshoppen:



Den här gången fick man inte mer än TRE stycken små prover!! 

Älskar såna här små burkar med olika cremer!

Det var dagens shoppingtips!

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll!




                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar