lördag 28 februari 2015

Surig idag.



                                                                          Hej!

Ledig lördag. Är irriterad. Varför måste man alltid städa och tvätta när man är ledig? Är så less! Sonen har varit hemma hela veckan med hosta och feber, vilket tydligen gör att mannen inte kan sova, så han är också irriterad. Isan är glad som en speleman och vill greja med nåt hela tiden. Själv skulle jag vilja ta in på hotell - ensam - !! Skulle förmodligen sakna barnen efter en stund, dock.

Jag ska ta med mig Isan i vagnen och gå till Willys en stund. Ska köpa ingredienser till tårtan som ska fixas i morgon. Vi stannar väl till vid nån lekpark så hon får leka av sig lite också. Det behövs.

Fredagskvällen var i alla fall ganska mysig. Jag och Isan hjälptes åt att laga middag. Strimlad lövbiff med färska champinjoner och en smarrig sås på grädde och creme bonjour. På kvällen kollade mannen och jag på Let´s Dance. Tyckte att Marie Serneholt var bäst. Förstod inte alls att Rebecka Simonsson fick så dålig poäng, hon var väl bra??

                   

Programledaren David Hellenius är så överskattad tycker jag. Dels "skämtade" han som vanligt om Simon Skölds ålder och sa nåt om att han fick veckopeng av Camilla Läckberg. Lite utjatat kanske? Vi VET att han är yngre och hon är rikare.

Sen gjorde han narr av Filippa Bark också. Sånt tycker jag är ganska drygt, att göra sig lustig på någon annans bekostnad. Vem tror att han är??

                               

Nej, gud vad jag känner mig tjurig. Ska dricka upp mitt kaffe och ge mig ut i vårsolen! Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar