söndag 15 februari 2015

Jag vann - igen!



                                                           God morgon!

Igår var en ganska tråkig dag. Vaknade med halsont och kände mig allmänt hängig och trött. Isan var snuvig. Vi gick här och segade i största allmänhet bara. På eftermiddagen åkte vi till ICA och hämtade ett paket som hade kommit. Jag trodde det skulle vara en hudcreme men paketet var jättetungt! När jag såg att det stod "Bra Vardag" på paketet så började jag fundera och kom på att det kanske var från en tävling som jag deltagit i?

Väl hemma igen började den spännande paketöppningen!


Ett stooort paket!


Med bubbelplast?



Tio flaskor schampo och tio flaskor balsam


från Head & Shoulders!

Stort tack för det!!!

Vår alla hjärtans dag spenderade vi framför datorn där vi tittade på Pettson och Findus och åt godishjärtan. Både choklad och smultron. Ska faktiskt vara ärlig och säga att jag åt ETT chokladhjärta och TVÅ smultron. Inte så farligt, va?




Till och med Isan ledsnade efter ett tag.


På kvällen slötittade jag lite på melodifestivalen men slog faktiskt över innan sista bidraget visades. Det var tydligen det som gick till final. Känner att jag verkligen inte bryr mig alls?

Nu känns i alla fall halsen betydligt bättre. Konstigt det där, hur kan man ha ont i halsen EN dag????


Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar