fredag 6 februari 2015

Fredags feeling!!



                                                                  God kväll!

Långfredag idag. Bokstavligt talat alltså. Lååång fredag! :) Lämnade Isan nästan först av alla, det var bara ett barn där innan, och hämtade henne sist. Men hon var nöjd och glad ändå. Hon såg fram emot att äta sina Hello Kitty godisar som hon berättat om för fröken hela dagen!

När vi kom hem var sonen med flickvän hemma, vilket var lite oväntat. Jag trodde att han skulle ha åkt till sin far eftersom de ska till Dominikanska Republiken i morgon!! Är svårt avundsjuk!! Men unnar dem det såklart!

Nåväl, vi delade på en räkbomb som jag hade köpt med mig från Coop. Gillar deras räkbomber från Bröderna Franzen som Coop ofta har till bra pris. Idag tog de bara 69:-!! Lite lagom fredagsgott när man kommer hem sent och är helt slut i kroppen. Är man stor i maten får man köpa två för en räckte precis till oss tre, för flickvännen ville inte ha. Hon gillar inte smörgåstårta! :0o

                          
                                      Bild lånad från http://www.brodernafranzen.se/

Efter en stund tog vi farväl av sonen och alla hans väskor, skidor och jag vet inte allt vad det var som stod i hallen, men tomt blev det. Skidorna, eller snowboardbrädan ska givetvis inte med till Västindien men den har stått här en vecka sen har åkte förra helgen. Plus lite annat bråte. Nackdelen med att ha två boenden. Grejerna ska fram och tillbaka varannan vecka. Av det man inte har dubbelt förstås.

Nåväl, om två veckor är han tillbaka och för mig kommer det nog gå fort. Hoppas dagarna går långsammare för honom och att han njuuuter!!

Vi har ju ingen resa inbokad och kommer nog inte iväg i vinter vad jag vet. Skulle vara nån sista minuten då kanske? Däremot vinkar vi av mamma på tisdag. Inte in personal. Det får pappa göra själv. Tänkte däremot åka med ut till flygplatsen med blommor och ballonger när hon kommer hem!
Det kommer nog både hon och Isan tycka är kul! Fast mamma kommer nog att gråta lite också. Vi är så känsliga hon och jag. ;)

                                       

Jobbar hela helgen, ledig på måndag. Inget planerat förutom en riktig storstädning! Yey!!

                                                         Ha en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar