söndag 22 februari 2015

Förkyld födesledag!


                                                           God morgon söndag!

Och min födelsedag! Hurra, hurra!  

Är dock genomförkyld och ska jobba idag så så roligt är det inte. Fick äntligen ett mail från sonen igår och de är på väg hem nu från Dominikanska republiken. Jag kollade på Arlanda och deras plan är försenat en halvtimme men sen så är de hemma! Han lär nog vara väldigt trött dock de närmaste dagarna. För mig brukar det ta minst två dagar att återhämta sig efter en sån flygresa!

Igår gick jag och la mig vid halv nio, hehe. Jag var inte så trött men det rinner ur ögon och näsa heeela tiden så det skönaste är att ligga i sängen och blunda. Jag somnade dock på en gång så jag var nog trött. Känns konstigt att tänka att hela natten när jag sov så satt sonen på flyget. Skumt.

Jag kollade inte på Melodifestivalen över huvud taget så jag har ingen aning vilka som var med eller vem som vann. Antar att det står på Aftonbladets hemsida om man är intresserad?

Nej, vad det rinner ur ögat, särskilt det vänstra. Sjukt jobbigt. Kul att sitta i kassan så? Jag köpte Otrivin comp igår som ska vara mot rinnsnuva men tyckte inte det hjälpte alls. Det känns som vi har varit sjuka varannan vecka det senaste halvåret. Jobbigt.

                                     

Nu ska jag plocka fram lite god frukost. Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar