onsdag 31 augusti 2016

Hem till vardagen.




                                                               Hej!

Då var vi hemma i vardagen igen då. Hemresan gick hyfsat även om transferbussen som var försenad en halvtimme gjorde oss något nervösa. Planet hem var också försenat och kom iväg en halvtimme senare än utsatt tid.

Isan somnade redan när planet taxade ut och sov hela resan hem. Jätteskönt. Jag sov också till och från faktiskt.

Idag började jag redan kl. sex men det kändes helt OK, däremot känner jag mig helt mörbultad i kroppen. Kan bero på de konstiga sovställningarna man tvingas till på planet.

I morgon är vi lediga så jag tänkte vi skulle ta en svängt till Lager 157 och kolla efter jeans till Isan. Hon behöver lite kraftigare byxor nu till dagis. Är lite sugen på en rosa bomberjacka till henne också. Tycker de är så söta. :)

                             

                                  
Ikväll "fuskar" vi lite och äter färdigmat. Räkcrepes och en sallad får det bli. Är trött. :)

                     






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar