måndag 29 augusti 2016

Hemresa.




                                                                 God morgon!

Sista dagen på semestern. Har lite blandade känslor, men mest ska det nog bli skönt att komma hem. Visst är det skönt med värme och bekvämt med restaurangbesök men gillar vardagen också.

Igår kväll bytte vi den vanliga bufférestaurangen till uteservering med fisk och skaldjurstema. Det var trevligt men Isan åt ingenting. Verkligen inget. Vet inte vad det var om hon var trött eller bara less?

Jag tog med lite frukt upp på rummet och hon åt ett äpple innan hon somnade strax efter nio. Det kanske är värmen som tar på henne.

Planet går halv ett i natt så vi har bokat rummet till klockan sex ikväll. Sen får vi ställa väskorna i ett bagagerum innan bussen hämtar oss vid nio och gå och äta.

Innan vi åkte till Cypern passade jag på att beställa lite grejer till resan som ett varsit resekit till mig och Isan med uppblåsbar nackkudde, öronproppar och ögonmask från bluebox:




Nackkudden var jätteskön i ett mjukt jerseytyg. Hoppas på att man kan sova lite på hemresan.

Från Ellos köpte jag en svart poncho i Kashmirblandning som var jätteskön och fungerade som "filt" på hitresan.


Jag ska göra lite mer inköp från Ellos när jag kommer hem, behöver lite basgrejer som tights och tunikor nu till hösten. Just nu får man dessutom 20% rabatt på hela köpet med koden 345416.



                                               
                   Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att de andra sjusovarna vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar