lördag 27 augusti 2016

Tokig i Bamse.




                                                                God morgon!


Då var det lördag morgon då. De andra två sover och jag borde väl ha gått ner och paxat solstolar men jag ids inte göra det idag. Det får bli som det blir med det.

Isan är fortfarande lite förkyld och har inte världens bästa humör. Igår tog vi en liten promenad för att kolla in shoppingen men det slutade med att vi fick vända och gå hem igen för att hon inte lyssnar på vad man säger utan gör precis som hon vill.

Då pratar jag om trafiken här. Det är en stor väg som går förbi affärerna med två dubbelfiliga vägar och de kör ju på vänster sida. Och fort går det. Jag tycker att det är lite läskigt. Inget för en liten femåring att vara ute i.

Isan köpte i alla fall ett par solglasögon och jag en hatt. Sen fick hon ett par Frostdockor av enklare variant som hon kan leka med här. Kläderna var som papper så det var ingen högre kvalité, men de kostade efter det med.

Eventuellt hade vi tänkt att åka in till Limassol i eftermiddag eller till en outlet som inte ligger alltför långt härifrån, men vi får se hur det blir med det. Det kanske blir poolen hela dagen?

                                                  Och så får vi ju inte missa Bamse ikväll!

                                                 






Isan är betagen.

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar