onsdag 17 augusti 2016

Lite höstshopping.



                                                       


                                                               God kväll!

Ingen vilodag idag precis. :) Lediga från jobbet men uträttat massor av ärenden. Började på MIO där jag bytte en väggklocka som slutat fungera. Den började dra sig och "åt batterier". Hoppas den nya funkar nu för vi tycker att den är såå snygg!

                           
Efter att det var fixat åkte jag och Isan ut till Marieberg för lite höstshopping. Jag har verkligen jättedåligt med skor så ett par nya ballerinor stod på önskelistan. Jag hade googlat lite och hittat ett par på Din Sko som jag tyckte var fina. De fick det bli. Kan konstatera att man måste prova skor för jag har "alltid" 38 men inte nu. Fick köpa stl. 39 för att de skulle kännas bekväma. Kommer förmodligen köpa en sviktsula också av nåt slag för att de inte ska vara så platta.

                               
Till Isan letade vi leggings och fleecetröja men hittade inget av det. Blir till att leta på nätet i stället. Sen sprang vi in och ut i lite olika affärer men det blev inga mer köp. Sparar mig lite till Cypern i fall man hittar något kul där?

På hemvägen stannade vi vid ICA och hämtade ett paket och köpte några tidningar till Isan att ha på planet.

                                               Nu är det hög tid att gå och sova!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar