tisdag 16 augusti 2016

Migrän?



               


                                                                       Hej!

Kikar in en liten kortis men bara för att beklaga mig och säga att jag har migrän. Hade ju huvudvärk hela söndagen men det var "bara" vanlig huvudvärk. Igår jobbade jag kväll och vid halv sex kände jag att huvudvärken kom smygande. Tog en Ipren men det hjälpte inte.

När jag kom hem tog jag två Alvedon Novum och la mig i soffan. Det hjälpte inte heller. När klockan var halv tio hade jag så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tog ut linserna men gick och la mig med sminket på och somnade direkt.

Sen har jag vaknat några gånger i natt fortfarande med huvudvärk. Nu när vi gick upp vid åtta så har jag fortfarande värk på högra sidan av huvudet, men smärtan har lagt sig något. Vet inte vad jag ska göra riktigt för medicin verkar inte hjälpa?

Idag är vi i alla fall lediga så det är ju bra i alla fall. Hoppas det går över av sig själv. Jag ska lägga upp några fler bilder på bröllopet tänkte jag. Tittar in senare med det. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar