fredag 19 augusti 2016

Fina nätfynd!




                                                                    Hello!

Jobbat två långa dagar och inte haft tid att titta in här förrän nu. Har dock hunnit nätshoppa lite idag. :)

Innan jag åkte till jobbet i morse så gick jag in på Lindex och köpte leggings till Isan. Fyra par svarta med volanger på knäna blev det. Jag gick igenom hennes garderob häromdan och hon har hur mycket kläder som helst, men saknar leggings. De här med volanger på tycker jag är bra för det är ju ofta där de slits ut.

                             
Jag köpte två par i 116 och två par i 122. Vet inte riktigt vad hon drar nu?

Med koden STARDEAL får man just nu 100:- rabatt vid köp över 400:- Gäller t.o.m 160825.


När jag kom hem från jobbet så satte jag mig vid datorn och gick in på Glossybox. Just nu, så långt laget räcker  har de throwback sale där man får köpa tre boxar för endast 69:-/styck. Man får då tre boxar från föregående månader och man kan inte välja vilka, utan det blir en överraskning. Jag tycker själva askarna är så fina så det är värt bara att beställa dem för det. :)

                                
                          Nu ska vi gå och skala räkor. Ikväll blir det räksmörgås till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar