lördag 3 september 2016

Nya jeans!





                                                            God morgon lördag!

Och jobbhelg som väntar. Ska strax göra mig i ordning och cykla iväg. Isan och jag sov jättelänge i morse. Hade ställt klockan på åtta men det var trögt att gå upp. I torsdags när jag var ledig var jag som förlamad av trötthet. Gjorde det mest nödvändiga men det var också allt. Tror det är sviter från hemresan.

Något vi var tvungna att göra var att åka till Lindex och hämta ett paket med leggings som jag köpt på nätet. Bläddrade lite på REA snurrorna också och hittade en klänning som hon gillade också. Lite nya hårsnoddar och hårspännen fick också följa med hem.




Vi passade också på att köpa jeans på Lager 157. Tycker det är kul att gå där och kika, de har mycket prisvärt. Hittade en jättefin kjol till nästa sommar för endast en tjuga!!




Isan ville ha de trasiga jeansen på sig på dagis igår och var så stolt, så stolt! Kolla vilka snygga jeans jag har sa hon när hon kom dit! :)

Jag hann inte kolla efter något till mig, men det är å andra sidan inget särskilt jag behöver. Köper det mesta på nätet. Tycker det är så smidigt. Igår innan jag åkte till jobbet köpte jag tre par nya leggings från Ellos. De har köp 3 betala för 2 på alla deras basplagg just nu. Perfekt!

                            Nej, nu måste jag fixa i ordning mig för jobbet. Ha en fin dag!


                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar