söndag 18 september 2016

Hymn for the weekend.




                                                                   God kväll!

Då var den här helgen också över. Har jobbat hela helgen så Isabelle har varit hos mina föräldrar/de har varit hos oss. Igår var hon bjuden på kalas hos en dagiskompis som skulle ha kalaset på Skojlandet. Jag trodde att hon skulle tycka att det var jättekul men det visade sig att hon varit ledsen och grät när mormor och morfar hämtade. Och då hade de varit borta i en halvtimme. Lilla pluttan. Hon kände sig visst lite övergiven utan någon nära. På lördag ska hon på kalas igen men då är jag ju ledig och kan vara med. :)





                         Hon skriver väldigt fina bokstäver även om hon inte kan stava själv än.
                                                                 Och ritar fint!! <3

                                                       I paketet låg det LEGO Friends!

Jag lyssnar inte mycket på musik nu för tiden till skillnad från förr när man var yngre, utan nu blir det mest i bilen och på jobbet när man jobbar morgon. Då brukar vi ha radion på i högtalarna i butiken. :)
Det är sällan jag tycker nåt är riktigt bra men ibland händer det! Jag har totalt fastnat för den här mixen av Coldplays Hymn for the weekend och jag har lyssnat om och om på den ikväll. Den är så himlans bra!!

                                            Här kan ni lyssna på den! Gör det och njut!

                         
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar