torsdag 15 september 2016

Rabattcheck på MIO och 30% rabatt på ELLOS!





                                                                      Hej!

Idag har jag semester!! Yey! Varför då kan man ju undra men det är inte konstigt alls. Behövde en extra dag ledigt för att storstäda och rensa ut en massa gammalt bråte. Och det har jag gjort! Jag har dammsugit rum för rum noga, noga. Det skulle garanterat behövas oftare men det är inte sånt som blir av hemma hos oss. Till vardags så blir det bara lite dammsuget på "ytan", den där grundliga städningen blir av alltför sällan tyvärr. I sovrummet har vi dessutom två ryamattor vilka är riktiga dammsamlare. Ska övertyga mannen om att vi MÅSTE byta matta där!

Igår var vi också lediga och jag var och klippte mig. Isabelle satt med surfplattan och spelade spel under tiden så det gick väldigt bra. Jag klippte bara igenom håret och klippte upp det. Det var inte särskilt slitet, men tungt. :)

Efter att klippningen var avslutad så åkte vi till MIO för att shoppa något för den där checken man brukar få, jag tror det är både vår och höst? Handla för 600:- och få 300:- rabatt! Brukar ni få?

Om man håller sig runt 600:- så blir det ju 50% rabatt viket man måste anse som väldigt bra. Jag var egentligen ute efter nya tvättkorgar men kom istället hem med nya kuddar till sovrummet vilket jag också behövde. Kuddfodralen i sammet har samma färg, mullvad, det är bara ljuset som gör att den bakre ser grå ut.



Lite gammalrosa i råsidenlook. Mild och fin färg.


Ny kaffeburk! Stort gilla på den!


Tokiga små höstkompisar! Söta att duka med.

Idag måste det har slagits värmerekord här i Örebro! Det har varit 25 grader varmt och det är ju faktiskt i mitten på September! Underbart! Jag tillhör de som lätt skulle kunna ha sommar året om. Det behöver inte vara gassande sol och 30 grader men uppehåll och vindstilla. Är inte det det bästa?Ser inte tjusningen med att frysa och vara blöt, men det är ju jag det. 

Ska komma med ett kanonerbjudande också! Hela 30% rabatt på VALFRI vara inkl. VARUMÄRKEN på ELLOS!

Jag unnade mig en ny klänning från ODD MOLLY efter denna städdag. :)



Använd koden 345425 för att få 30% rabatt på din dyraste vara. 

*Villkor
Nybeställning på kläder, skor, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter eller mattor på Ellos.
Gäller max en gång per kund, t.o.m. 2016-09-18.
Kan ej kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor eller varor märkta med "kampanjpris" eller "design by".

Dags att köra ett sista ryck innan det är dags att börja med middagen! Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar