tisdag 13 september 2016

Min arga tigerunge.


                     



                                                                God morgon!

Idag är vi lediga men som vanligt är Isabelle i skogen med dagis på förmiddagen. Lite skönt för då får man en stund att hinna andas lite och plocka undan bland hennes grejer.

Hon har blivit en riktig ruskprick min minsta. Hon har ett humör som får en tiger att verka beskedlig. Hon skriker och ryar och visar rumpan (!) om hon inte får som hon vill. Igår kväll slet hon ut alla sängkläder inklusive underlakanet när hon skulle sova för att det var nåt som inte passade. Puh!

Ska det vara så här nu, eller är det en fas? Hoppas, hoppas att det går över!! Det känns om vi bara tjafsar hela tiden och det suger musten ur mig totalt. Känner mig aldrig utvilad?


                                                      Tur att du är så go lilla unge!

Nu ska jag köra ett ryck här innan det är dags att hämta min lilla tigerunge. Ha en bra dag nu.

                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar