tisdag 20 september 2016

Nyckelknipa.




                                                                     Hej, svejs!

Har jobbat kväll idag. Skulle som vanligt cykla iväg i morse när jag lämnat Isan  men då visade det sig att jag tappat bort cykelnyckeln??? Den måste ha ramlat av nyckelknippan på nåt sätt. Sjukt irriterande. Vi var lediga igår och då använde jag inte cykeln, däremot tog vi en promenad och då hade jag nycklarna i handen eftersom jag inte hade nån bra ficka. Vi får nog ta samma sväng i morgon förmiddag och kolla om jag ser nyckeln nånstans. Förmodligen inte, det är väl verkligen som att leta efter en nål i en höstack. Annars får jag väl försöka klippa av låset på nåt sätt och köpa ett nytt. Suck.

Igår var vi som sagt lediga och gjorde lite ditten och datten. Hämtade paket och handlade mat, tog en promenad och byggde med LEGO. En skön dag helt enkelt! Paketen var från GLOSSYBOX, två av de tre jag köpte på throwback sale i somras. Det första paketet kom i fredags i brevlådan, men de andra två fick jag hämta ut. Mysko.

Det första paketet som jag fick var inte särskilt imponerande men de andra två var helt OK. Det var bl a. en återfuktande ansiktsmask, en ljuvligt mjuk rouge/puderborste, en mascara i fullstorlek samt ett gellack i en jättefin rosa färg. Sen var det lite annat smått och gott också. På det stora hela är jag nöjd. De kostade ju bara 69:- styck! Och jag tycker ju att själva askarna är så fina med! :)


                          Går fortfarande och lurar på om jag ska starta en prenumeration?

I morgon jobbar jag kväll, torsdag en niotimmars dag men sen är jag leeedig treee daaagar !! Yey!

                               <br />

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar