lördag 24 september 2016

Paket och presenter!




                                                                      Hej!

Jaha, då har det gått några dagar igen då. Jag vet att jag sagt det förr men dagarna SPRINGER bara förbi! Det är måndag och fredag mest hela tiden tycker jag. Och idag är det precis tre månader till julafton!!! Jag lovar att det kommer att gå hur snabbt som helst. Bäst att börja med julklappar snart. Och speciellt till den där adventskalendern där det ska hänga 24 paket!!! Jösses.

Igår for vi runt och gjorde lite ärenden. Hämtade paket, skickade tillbaka paket, tankade, tvättade bilen (!), vilket jag inte brukar göra och första gången för Isabelle att åka in i en tvättunnel. Spännande!

Jag skickade tillbaka klänningen från ODD MOLLY för andra gången. Första gången för att den var för liten och andra gången för att det är helt fel passform för mig. Den kändes som en tvångströja. :(


Hade beställt en annan klänning, även den från ELLOS och där var det raka motsatsen. Den var som ett tält!!

Så nu har jag fortfarande inget att ha på mig. :)

Jag får väl fortsätta nätshoppa när jag får möjlighet.

Nåt som alltid passar är ju skönhetsvård till ansikte och hår och där behöver man inte bekymra sig så mycket om passformen precis.

Paketet från Skincity kom med alla härliga grejer i goodiebagen. Provade en peelingcreme innan jag hoppade in i duschen i morse och en hudkräm som jag smörjde in händerna med igår kväll. -Det luktar kanelbulle om dina händer, sa Isabelle i morse. Och det gjorde det lite grann för det doftade vanilj om cremen.

I ett annat paket kom det tre flaskor arganolja för håret som jag beställde för några veckor sen. Tror det var 3 för 199:- om jag inte minns fel? Från Let´s deal.



Jag är storförbrukare av hårolja och försöker att få lite i Isabelles hår med, även om det brukar vara svårt.

Idag har vi varit på kalas hos en av Isans dagiskompisar. De har flyttat utanför stan till ett stort hus i New Englandstil. Superfint! Och vilken trädgård de hade!! Jag frågade inte men den måste ha legat på 1200-1500 kvadrat??

Där hade de pool, studsmatta, en jättestor lekställning med bl. a. rutschkana, gungställning samt fruktträd, bärbuskar och pallodlingar med jordgubbar. En riktigt barnvänlig trädgård med andra ord. 

Det bjöds på korv med bröd, glass, chokladdoppade marshmallows och gigantiska kanelbullar. Jag var med under hela kalaset för Isabelle ville inte bli lämnad där själv. Det var tre andra föräldrar som också var kvar, så det var inget konstigt. 

Vi köpte LEGO Friends till födelsedagsbarnet.





Tycker det är svårt det där med present. I morgon ska vi på kalas hos kusin E som fyller nio år.
Har klurat lite på vad vi skulle kunna hitta på och jag tror jag vet vad det får bli, men det tar vi i morgon. Nu ska vi äta middag!

Ha en mysig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar