onsdag 7 september 2016

Jobba, jobba, jobba.



                                                                   God kväll!

Här hemma är det lite rörigt nu för mannen ska åka och jobba i Norge vilken sekund som helst. Trodde kanske att han skulle ha åkt när jag kom hem från jobbet men nu verkar det som att han åker i morgon bitti.

Igår var vi lediga men jag kände mig inte så bra. Trött och huvudvärk. Trist. Var knappt utanför dörren mer än för att hämta och lämna Isan på dagis då de går till skogen på tisdagarna. Jag passade på att rensa lite i hennes garderob vilket var väldigt behövligt.

Ska försöka att inte köpa så fruktansvärt mycket kläder till henne utan hon får använda det hon har. Jag kunde konstatera att flera av topparna och klänningarna som hängde där knappt var använda. Och förmodligen är det bäst att fråga henne innan man köper nåt nu för tiden för smaken är bestämd och hon vet vad hon vill. I morse fick hon världens utbrott för att hon inte hittade de nya jeansen med "guld"knapp! De andra jeansen hade vanlig knapp och det dög inte!! Bah. Fick hota med att åka utan henne. Trevligt. :(

Nu har jag två tidiga mornar och långa dagar innan man ser skymten av en ledig helg, men den ser jag verkligen fram emot!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar