fredag 30 september 2016

Nya tunikor från Indiska.




                                                               God morgon!

Lämnade Isabelle på dagis redan klockan halv nio för att de skulle ta dagiskort vilket innebar att jag har varit ensam hemma hela förmiddagen. Och det har jag utnyttjat väl! Jag har plockat undan och dammsugit hela lägenheten och gjort fint inför helgen. Skönt! Hennes grejer ligger ju utspridda över hela huset annars och man får inte flytta nåt för hon leker med det!!

Jag tänkte tipsa om att på Indiska får man just nu 100:- rabatt vid köp över 500:- samt fri frakt till posten eller butik. Använd koden 3742.

                                            Jag köpte två tunikor som jag tyckte var fina:




Den nedersta såg jag faktiskt på en kund och tyckte den var så snygg så jag frågade henne var hon hade köpt den. :)

Nej, nu ska jag fixa i ordning mig och åka till jobbet!

Ha en fin dag!




                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar