torsdag 29 september 2016

Lite ny inredning.


                                             




                                                                God morgon!

Har smugit upp ur sängen och gjort en kopp kaffe medan Isan ligger kvar och snusar. Har nog sovit nio timmar tror jag. Äntligen är vi lediga igen efter tre jobbiga dagar. Började klockan sju både i måndags och igår och då har jag ändå fått dispans eftersom jag egentligen börjar sex.

Hur som helst så är det väldigt tidigt att väcka lillfisen vid sex tycker jag. Och stressigt blir det. Puh.

Igår började vi med lite utförsäljning av inredningsgrejer på jobbet, småmöbler, belysning och tavlor. Så nu har jag köpt årets första julklappar!! Sa ju att jag skulle börja tidigt!

Till mig själv köpte jag en sån där slinga med bollar på som går i guld och vitt. Den ska jag ha i sovrummet. Eller det ser ut som strass eller nåt. Ska fota när den är på plats men än så länge ligger den kvar i bilen.

                             
Den här ska jag ställa i sovrumsfönstret. Har köpt en glödlampa till som ser lite antik ut. :)


                                                          


Till Isabelle har jag köpt bollar som är spetsöverdragna. Tänkte man kanske kan drapera dem på sängen på nåt vis?

                              
Och till sonen har jag också köpt en grej men den törs jag inte visa ifall han tittar in här. :)

                                    Alla bilderna har jag lånat från ÖoB:s hemsida.

    Det är alltså 50% på stora delar av inredningen nu fram till söndag, så passa på att fynda!!

Idag är vi alltså lediga, men vi ska inte göra nånting särskilt alls. Bara det vanliga handla, tvätta och plocka. Kanske hämtar vi Isans bästa kompis på dagis på eftermiddagen. Vi får se.

                  Nu ska jag mysa lite under filten och lyssna på  regnet utanför. Mys, mys.


                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar