lördag 17 september 2016

Lyxig goodiebag från Skincity!!

   



                                                                      Hello!

                    Dags att gå att sova, är sjukt trött, men först ett tips så här på lördagskvällen!

                  Just nu ger Skincity bort en lyxig goodiebag när man handlar för minst 950:-!


Allt på bilden får man i en midnattsblå väska med text i roséguld. Gäller så långt lagret räcker!

Jag köpte en rengöring från Peter Thomas Roth, Glycolic 3% facial wash. Den var det dessutom 20% rabatt på just nu.

                           

Soothing toning Lotion från Exuviance, ett ansiktsvatten som passar de flesta hudtyper. Jättebra!

    


Och till sist SkinRise Bionic Tonic Pads även de från Exuviance. Jag använder dem efter rengöring på kvällen på ansikte, hals och dekolletage. Jag tycker faktiskt att min hud har blivit mycket, mycket bättre sen jag började med dem!

                        
Längtar, längtar tills paketet kommer!! Det var bland annat med en peeling och en ögonmakeup borttagning såg jag. Precis vad jag behöver! Men nu behöver jag även sömn känner jag. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar