tisdag 8 september 2015

Den lille datateknikern.



                                                         God dag, god dag!

Ledig idag. Yey! Isan var på Mulle på förmiddagen och jag fick lite egentid i ett par timmar. Den tillbringade jag framför datorn och försökte komma in på min internetbank. Det har krånglat jättelänge på Google crome så jag brukar få logga in på Mozilla Firefox i stället. Det går ju att göra så men det är lite krångligt ändå.

Hur som helst så gick det inte där heller idag. Jag försökte avinstallera bankID och så men det funkade inte ändå. Till slut gav jag upp och ringde deras support, och då - Halleluja, så löste det sig!!  Nu kan jag logga in utan problem!


                                                  

Igår kväll var min svägerska, "The Bride 2B" :) inne och handlade "lite". Jag tror att hon handlade sex (6) kg. smågodis bl a. till bröllopet som är nu på lördag. Dessutom köpte hon salta pinnar, chips m.m. Man kan tro att vi inte ska göra annat än att mula i oss en massa gottis?? :) Det kanske vi inte ska heller. Vad vet jag?

                                           

När jag kom hem efter jobbet igår hade Linas matkasse kommit och lämnat veckans påsar. Sonen hade varit duktig och lagt in allt i frysen och kylen. Idag blev det lax i ugn med basmatiris, stekt blomkål och pak soi (nån slags sallad) och en varm vinägrett på soya,ingefära och lime. Såå gott!

                                           

Det blev två matlådor så nu får jag äta det i ett par dagar. :) Nu gnölar Isan. Ska läsa en bok för henne.

                                                                  Må så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar