måndag 5 januari 2015

Trettondagsafton!



                                                                    Hej!

Då var det snart slut på alla julens helger. Firar ni nåt idag eller i morgon? Vi firar inte alls utan jobbar i stället. I alla fall jag. Jag har till och med tagit åt mig en extra dag i morgon då jag egentligen skulle ha varit ledig, men 100% OB en hel dag tackar jag inte nej till. Har lite att ta igen sen december skulle jag tro. Vet inte hur många dagar jag var på jobbet då, men det var inte många.

Idag gick jag till och från jobbet. Invigde min nya ryggsäck som jag beställde från zalando!

                                             
Hade mina jobbtröjor och en matlåda i. Betalkortet hade jag i jackfickan. Gick finfint!!

Ska nog gå i morgon också. Det tar 20 minuter från dörr till dörr. Helt perfekt! Det gäller bara att klä på sig ordentligt så är det riktigt skönt.

                                                       Det var allt för i kväll! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar