onsdag 7 januari 2015

Nytt från GreenGate!



                                                                    Hej,svejs!

Ledig och lat dag idag. Vi är bara hemma och slappar allihop. Skönt. Jag gick igenom frysen och plockade fram lite olika korvar som låg och "skräpade" och så hittade jag en färsk rostbiff som jag ska ugnssteka till kvällen. Lunch fick bli hemmagjord pyttipanna eftersom jag har så mycket potatis också. Vi sålde 5 kg:s säckar för 4:90!!! Så nu får vi äta potatis så mycket vi orkar! Tänkte göra hasselbackspotatis till rostbiffen, det tycker jag är underskattat! Det är ju såå gott! Och enkelt att göra!

Idag kom posten med ett paket från Elsashem med lite grejer från GreenGate som jag beställde härom dagen. Jättefina! Två kökshanddukar, två grillvantar, två paket kaffeservetter och ett kuddfodral till Isans säng. Allt på REA förstås!







Tycker att allt från GreenGate är så himla fint!

Och det grå passar ju bra till mina köksgardiner som är grå med små, små vita prickar.

Isan har ju vitt på sitt rum med turkost och rosa som accentfärg och då tror jag att kudden kommer bli perfekt på hennes säng!

Jag fick också La Redoutes nya katalog för våren och sommaren och det är alltid roligt att bläddra lite i den. Fast handlar ju på nätet i så fall, det är ju så mycket lättare. Får se om det blir nåt nytt? Är i behov av en baddräkt känner jag.  Som döljer lite av fluffet runt magen. 


Nu ska vi fika!! Hehe. Jag tar en kvarg. Namnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar