söndag 11 januari 2015

Söndagsjobb!



                                                           God Morgon Söndag!

Har jobbat tre långa dagar men idag har jag bara ett tretimmars pass, sen bär det av till brorsan för att fira svägerskan som fyller 43 år!

Jag har fyndat lite på jobbet och köpt en presentförpackning med duschcreme, body lotion och ett par mysiga tofflor i! Sen får det bli en trestänglad orkidé också. Tydligen är orkidéer den enda blomma som J accepterar!

                                         Presentförpackning Spa, tofflor, duschcreme & bodylotion, 3605332

                                                        Dessa säljer vi ut för ½ priset nu!



                                                        

                                                                         Fint med lite färg!

Vet inte om jag ska se fram emot veckan som kommer eller inte? I morgon är jag ledig, sen väntar inventering på tisdag och onsdag. Blä. Årets absolut tråkigaste dagar. På tisdag jobbar jag 11:00-00:00, och på onsdag 6:00 till 19:30. Yey! :(

Men sen! Semester torsdag, ledig fredag, lördag och söndag, samt semester på måndag då dagis har planeringsdag. Fem dagars ledighet att se fram emot alltså! Yey! :)

Nu ska jag snart pipa iväg till jobbet. Tror faktiskt att jag ska ta en promenad. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar