torsdag 15 januari 2015

Jag vann!



                                                                     Hello!

Då var årets inventering avklarad! Och två riktiga maratonpass avklarade. I tisdags jobbade jag från elva på förmiddagen och stämplade ut 23:30. Upp igen i ottan och stämplade in klockan sex. Sen jobbade jag till stängningen halv åtta. Puh! Vi var liiiite trötta på kvällen, men det gick ändå bättre än jag trodde. Somnade dock redan vid 22-tiden. Skönt.

Idag har jag tagit semester och det känns förstås väldigt bra! Det går inte att vara borta två hela dagar från hemmet utan att det raserar totalt. Tvätten hopar sig, diskmaskinen behöver tömmas, mat behöver handlas osv.

Nu har vi haft en slapp morgon med gofrukost och långt bad så nu är klockan nästan lunch. Ska se vad jag kan hitta på av det jag hittar i kyl och frys. Får bli något med kycklingfärs och vispgrädde. Nån sorts pastasås kanske?

Igår kväll när jag kom hem så var mannen så ivrig och ville visa mig något på datorn. Jag undrade vad som kunde vara så spännande att jag var tvungen att komma på en gång och då visade han mig att jag hade vunnit andra pris i en tävling på Facebook! Hihi, vad kul!

Jag kommer ihåg att jag satt och slösurfade före jul och hittade några tävlingar som jag var med i och det gav tydligen resultat. En låda med Fisherman´s friend i smaken Honey and Lemon!

                                                             Tackar, tackar!
                                   

På eftermiddagen ska vi åka och handla. Måste hämta ut ett paket på ICA också från Bonniers. Det är premierna som jag fått för att jag prenumererar på Damernas Värld. Minns inte om jag valde fyra eller sex nummer för det var olika erbjudanden. Förmodligen sex nummer och då ingick detta:

                               1410_ADR_plus

                  Scrub, bodylotion, handcreme, duschcreme och en handtvål! Lite januarilyx!

                                                      Nu ska jag mysa med Isan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar