torsdag 30 maj 2013

Vanliga vardagar.

Hej svejs!

Lite fritid bara sådär?? Isan sover en liten förmiddagslur så jag sitter och väntar på att hon ska vakna så vi kan äta lunch! Det blir gravad lax och ägghalvor med lite goda ostar. Perfekt plockmat!

Annars har jag jobbat som vanligt i veckan. Jag var hos C och klippte mig i måndags. Bara topparna typ, så det var inget häpnadsväckande. Passade på att springa runt i det stora köpcentrumet som ligger i närheten. Jag köpte två klänningar till Isan, några blöjtrosor eftersom jag inte vill att man ska se blöjan när hon har klänning. Hittills har hon ju haft byxor eller leggings jämt och då har jag skippat trosor.

De var sjukt söta med Hello Kitty på. Köpte hårspännen också med Kitty på, men de tror jag hon ska få när hon fyller nästa vecka. Hon vägrar ju att ha tofs eller tofsar, men hårspännen går bra! Köpte även några leggings i basfärger och massor av strumpor till mig själv!

Jag sliter strumpor nåt enormt tycker jag, och vi måste ju ha strumpor även på sommaren eftersom vi har truckskor på jobbet. Sjukt varmt!

Jag var även inne på Parfymeri L där jag köpte ett nytt puder från Clinique och en ögonmakeupborttagning från samma märke.

                                
                                      

Jag fick med en liten sminkväska med miniprodukter också! Älskar sånt. Det var en ögoncreme, ett läppglans och något mer men det har jag glömt vad det var!

Sen åkte jag till Lågprismagasinet och köpte två stora krukor till uteplatsen för 249:- styck. Jag var lite fundersam på vilken jag skulle välja men fastnade till slut för två höga, svarta i konstrotting. Alltså de var gjorda i plast. När jag satt hos C och blev friserad började jag fundera på de där krukorna...De var ju inte de snyggaste jag har sett precis. Och de kostade ju ändå 500:- tillsammans. Då är det kanske bättre att lägga till några hundra ytterligare och få riktigt snygga krukor??

När jag var färdigklippt åkte jag därför tillbaka med krukorna. igen. Jag ska köpa de jag såg på Plantagen i stället tror jag. De såg mycket mer exklusiva ut tyckte jag. Dessutom hade de som en innerkruka inuti så man behöver inte fylla upp hela krukan med jord och lecakulor.

Nu har Isan vaknat så nu ska vi äta! Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar